Tuki  | 
  1. Tilaus & Toimitus

Tilaus & Toimitus

FAQ

Milloin trampoliini toimitetaan?

Toimitusaikamme on 3-10 arkipäivää. Saat sähköpostitse tiedon toimituksesta ja lähetystunnuksen sen jälkeen, kun tilaus on laitettu matkaan varastoltamme Ruotsista. Huomioithan, että ensimmäiset merkinnät seurantaan tulevat vasta Suomen puolelta muutaman arkipäivän kuluessa.


Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?

Lähetämme onnistuneen maksutapahtuman jälkeen tilausvahvistuksen 24 tunnin sisällä. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkista roska- ja mainospostikansiosi. Etkö ole saanut sähköpostia ollenkaan? Ota siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme.


Mitä kuljetusyritystä käytätte?

Teemme yhteistyötä Postin kanssa. Trampoliinit ja suuret paketit lähetetään lavalla kotiinkuljetuksella ja pienemmät paketit toimitetaan Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.


Voinko tilata trampoliinin toiseen osoitteeseen kuin omaani?

Jos valitset maksutavaksi Klarnan laskun, on toimitusosoitteeksi valittava Klarnan tiedoissa oleva osoitteesi turvallisuussyistä. Jos haluat tilata trampoliinin toiseen osoitteeseen, on maksutavaksi valittava kortti- tai verkkopankkimaksu. Tilausta tehtäessä ei kysytä erikseen toimitusosoitetta, vaan se on kirjoitettava suoraan tilaajan tietoihin. Toimitusosoitteen muuttaminen tilauksen teon jälkeen ei ole mahdollista.


Mitä tapahtuu, jos jätän paketin noutamatta?

Paketti lähetetään varastollemme takaisin. Veloitamme noutamattomista paketeista 20 euroa.


Voinko noutaa tilaukseni varastoltanne?

Tilaukset lähetetään matkaan keskusvarastosta Ruotsista, joten tilauksen noutaminen ei ole mahdollista.


Toimitus suoraan kotiin

 

Käytämme toimituksessa Postin palveluja. Toimitusaikamme on tällä hetkellä 3-10 arkipäivää.

 

 

Tuotteiden toimituskulut määritellään paketin painon ja koon mukaan:

 

0-5 kg maksaa 9 euroa

5-25 kg maksaa 19 euroa

25- kg maksaa 29 euroa

 

Toimituskulut päivittyvät automaattisesti kassalla tilauksesi yhteyteen.

 

  • Normaali toimitusaika on 3-10 arkipäivää.
  • Toimitus haja-asutusalueille ja saarille, joilla ei ole vakinaista kulkuyhtyettä, kestää yleensä pidempään.
  • Kuljetusmaksu voi olla suurempi saarille, joilla ei ole vakinaista kulkuyhtyettä. Ota ennen ostamista yhteyttä asiakaspalveluun lisätietoja varten.
  • Pienet paketit voidaan noutaa Postin lähimmästä palvelupisteestä tai pakettiautomaatista.

 

 

Jos haluat lisätietoja toimituksesta, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@northtrampoline.fi tai soita numeroon  0942 721 277.

 

Käytämme toimituksiin kuljetusyrityksiä, joten emme voi vaikuttaa toimituksen yksityiskohtiin. Lue lisää toimituksista kohdasta Ostoehdot.




X

Evästeasetukset